Переглянути вміст рубрики
"Навчаємось граючись"
Тема. Додавання і віднімання числа 9 з переходом
через десяток.
Мета: розвивати в учнів уміння додавати і
віднімати число 9 з переходом через десяток ,
розвивати вміння й мислення учнів, виховувати дружелюбність.
Хід уроку
Організація класу
Привітання
Продзвенів
уже дзвінок
Всім
пора нам на урок
Встаньте
всі рівненько
Привітаємось
гарненько
-
Добрий день!
Вступне слово.
Так,
діти, до нас , дійсно, завітав веселий та кмітливий Капітошка і на своїй
хмаринці приніс нам багато цікавих і різноманітних завдань. Якщо ми з вами
виконаємо всі ці завдання наприкінці уроку нас чекає сюрприз.
Каліграфічна хвилинка
Назвіть
найбільше одноцифрове число. Так цифра 9 – акробатка у нас сьогодні в гостях.
Так саме сьогодні ми повторимо написання цієї цифри.
Щоб цифри правильно писати
Хвилинку каліграфії треба почати.
Пригадаємо
як пишеться цифра 9.
Математичний диктант
-
знайти суму чисел
4 і 8
-
знайти різницю
чисел 15 і 8
-
збільш 6 на 8
-
зменш 16 на 8
-
І дод 5,ІІ дод –
8.Знайди суму
-
Від числа 14
відніміть 8. Яке число отримали?
Усний рахунок
8
сливок з’їв Семенко
І
одну мала Оленка
Друзі,
ви б не полічили,
Скільки сливок діти зіли?
Подивіться
угорі
На ялинці – снігурі
Тут-4 і 5 – там
Дайте лік всім снігурам
Ось
до класу на урок
Залетіло
7 сорок
Дві
пізніше прибуло
Скільки
всіх птахів було
Посадив ведмідь в лісочку
3 берізки 6 дубочків
Рахувати сам не вмів
І зозулю запросив
Почала вона літати
Почала вона кувати
Та не може полічити
Нумо, ви допоможіть!
Сьогодні на уроці ми навчимося додавати
і віднімати числа 9 з переходом через десяток, та знаходити периметр
прямокутника.
Складання таблиць додавання, віднімання
числа 9
Розглянемо
суму чисел 2+9. Поміняємо місцями доданки. Ми знаємо, що 9+2=11. Чи буде сума
2+9 теж 11? На основі якої властивості(переставної властивості додавання)
Табл
віднімання складемо на основі табл. Додавання.
9+9=
Первинне закріплення
Фізкультхвилинка
Розвиток математичних дій
На парті у кожного учні конверт з
геометричними фігурами. Учитель пропонує знайти серед фігур прямокутник,
виміряти його сторони і накреслити його сторони.
Прямокутник зі сторонами 5 см і 2 см . ( учитель креслить на
дошці)
_
-
Самостійно № 225
Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар